Notowania

serwis
04.12.2009 11:20

Zostań żoną Św. Mikołaja

Agencja interaktywna Adv.pl stworzyła projekt bożonarodzeniowy dla marki WINIARY. Pomysł opiera się na poszukiwaniu żony przez Św. Mikołaja w serwisie www.MikolajSzuka.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna Adv.pl stworzyła projekt bożonarodzeniowy dla marki WINIARY. Pomysł opiera się na poszukiwaniu żony przez Św. Mikołaja w serwisie www.MikolajSzuka.pl.

www.MikolajSzuka.pl to przedsięwzięcie z cyklu Centrum Przygotowań Świątecznych dla marki WINIARY. Agencja Adv.pl już szósty rok z rzędu jest pomysłodawcą oraz wykonawcą projektu.

- Każdego roku staramy się zaskoczyć formułą Centrum Przygotowań Świątecznych. Tym razem przenosimy internautki do domu Św. Mikołaja, gdzie trwa casting na jego żonę – mówi Jarosław Kozak, account director w Adv.pl.

Tym razem do stworzenia postaci Św. Mikołaja wykorzystano technologię video, a sam Św. Mikołaj mówi w oryginalnym języku, czyli po fińsku. Aby zostać żoną Mikołaja internautki muszą sprostać kilku zadaniom. Na początek trzeba pomóc Mikołajowi zbudować świąteczny nastrój, następnie wykazać się znajomością wigilijnych potraw i wybrać jeden z przepisów na barszcz czerwony (wraz z uzasadnieniem wyboru). Zwyciężczynie zostaną nagrodzone m.in. dwuosobymi pobytami w hotelu Gołębiewski w... Mikołajkach.

Źródło: ADV.pl

Tagi: serwis, dom, projekt, technologia, agencja, centrum, video, rok, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz