Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
serwis
13.08.2009 13:04

Zugara stworzyła pierwszą grę AR

Ludzie z agencji Zugara po raz kolejny udowadniają, że augmented reality to nie tylko nudne machanie hologramem przed kamerą internetową.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ludzie z agencji Zugara po raz kolejny udowadniają, że augmented reality to nie tylko nudne machanie hologramem przed kamerą internetową.

Niespełna dwa miesiące temu mieliśmy przyjemność podziwiać aplikację "The Webcam Social Shopper", która w efektowny sposób wykorzystuje możliwości technologii AR w formie wirtualnej przymierzalni. Oprogramowanie dla odzieżowych sklepów internetowych to nie jedyna warta uwagi produkcja Zugary tego lata.

Tym razem agencja prezentuje prawdopodobnie pierwszą tego typu grę internetową, w której występuje sam grający. CannonBallz - bo tak nazywa się aplikacja - jest też oczywiście zintegrowana z Facebook Connect, co pozwala na bezpośrednie wgrywanie screenów z gry i informowanie znajomych o swoim wyniku. Punkty otrzymujemy za uniknięcie trafienia kulą armatnią, a dodatkowo możemy zbierać przelatujące co jakiś czas nad naszą głową bonusy.

Dzięki takim produkcjom Zugara wyrasta na topową agencję specjalizującą się w tematyce augmented reality (prowadzą też stronę o Augmented Reality na Facebooku). Jej realizacje prezentowane są przez najbardziej poczytne serwisy branżowe i blogi, stawiane jako przykład - zarazem - efektywnego i efektownego wykorzystania AR. Pokazują, że w tym temacie cały czas można szukać nowych, kreatywnych rozwiązań, ukierunkowanych na interakcję z użytkownikiem.

Źródło: Adverblog

Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz