Notowania

domu
13.04.2009 01:00

Zwariowana kampania Nestea

Steve to typowy nastolatek, który twierdzi że za sprawą naturalnych składników napojów Nestea posiada niesamowitą moc.

Podziel się
Dodaj komentarz

Steve to typowy nastolatek, który twierdzi że za sprawą naturalnych składników napojów Nestea posiada niesamowitą moc. Jest on głównym bohaterem szalonej kampanii "Nestea Liquid Awesomeness", którą stworzyli Venables, Bell and Partners oraz Odopod.

Cała akcja rozgrywa się w domu Steve'a (zaaranżowanym na prawdziwy poligon doświadczalny), który na naszych oczach podejmuje kilka niecodziennych wyzwań, takich jak poskromienie kobry grą na flecie, ujeżdżanie mechanicznego byka, z którego musimy go zrzucić, czy też seria wycelowanych w jego twarz piłek baseballowych. Oczywiście w efekcie okazuje się, że cudowne działanie Nestea jest jedynie wymysłem nastolatka, o czym sam boleśnie się przekonuje.

Oprócz aranżacji pomieszczeń, rozmieszczenia kamer i stworzenia wszystkich urządzeń testujących nadludzkie siły Steve'a, ważnym etapem wdrażania w życie scenariusza było uwzględnienie zaangażowania internautów i umożliwienie im pełnej interakcji. Serwis został utrzymany w klimacie streamingu video, więc internauta ma wrażenie, że cała akcja dzieje się w czasie rzeczywistym i ogląda ją za pośrednictwem kamerek internetowych. Warto podkreślić, że wszystkie rekwizyty - w tym mechaniczny niedźwiedź - zostały fizycznie zbudowane.

Pełne case study, zawierające także zakładkę "Behind the Scenes" dostępne jest na stronie agencji Odopod.

Źródło: Adverblog

Tagi: domu, serwis, wszystkie, sam, kampania, video, akcja, seria, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz