Notowania

internet
25.10.2010 17:50

Zwierciadło.pl czekają zmiany. Osobna redakcja dla serwisu www

Portal będzie odpowiednikiem kobiecego miesięcznika, ale znajdą się w nim również dodatkowe treści. Do końca roku portal będzie funkcjonował w wersji testowej. Redaktor naczelną została Aleksandra Biernacka-Szymaniak.

Podziel się
Dodaj komentarz

Portal będzie odpowiednikiem kobiecego miesięcznika, ale znajdą się w nim również dodatkowe treści. Do końca roku portal będzie funkcjonował w wersji testowej. Redaktor naczelną została Aleksandra Biernacka-Szymaniak.

Serwis w wersji beta wystartuje 28 października, póki co jednak pod adresem Zwierciadło.pl widnieje wciąż "stara" strona. Serwis zostanie podzielony na działy „Uczucia i Relacje”, „Rozwój Osobisty”, „Styl Życia”, „Kultura” i „Planeta”. Ponadto dostępny będzie również dział z blogami obecnych felietonistów Zwierciadła, między innymi Anny Janko czy Tomasza Jasturna. Publikowane będą też porady ekspertów, w tym współpracującej z wydawnictwem psycholog Katarzyny Miller.

Poza tym serwis będzie miał również elementy społecznościowe. Co ciekawe, użytkownicy będą mogli... hodować własne "drzewo osobliwości" oraz wybrać ViP-a – przewodnika po wybranych treściach serwisu.

Promując portal, kładziemy nacisk na stałą, stymulowaną reklamami obecność w mediach społecznych, w tym przede wszystkim na Facebook.com, gdzie od początku października działa profil „Weź Oddech” docierający do kilku tysięcy fanów. Prowadzimy też kampanię w wyszukiwarkach internetowych oraz autopromocję w magazynach Sens i Zwierciadło. Dopełnieniem będą partnerstwa, konkursy i działania PR - mówi **Aleksandra Biernacka-Szymaniak**, redaktor naczelna serwisu.

Nad internetowym odgałęzieniem magazynów Zwierciadło i Sens czuwa oddzielna, specjalnie utworzona redakcja, która będzie odpowiadać za kreowanie unikalnych treści serwisu, codzienną komunikację z użytkownikami oraz rozwój społeczności. Za wykonanie i prowadzenie portalu odpowiada agencja 3xW, za strategię komunikacyjną na Facebook.com oraz film promocyjny - agencja K2 Internet.

Tagi: internet, serwis, strona, kampania, portal, agencja, zmiany, film, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz