Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Zwrot z inwestycji w społeczności. Jak to mierzyć?

0
Podziel się:

Zdania są podzielone, a prawie połowa ankietowanych i tak nie przywiązuje do tego uwagi. Jedynie co piąty marketer umie policzyć ROI z social media.

Zwrot z inwestycji w społeczności. Jak to mierzyć?
bEEDNaMR

Skuteczność kampanii social media sprawdza się analogicznie do standardowych działań marketingowych. Zaczynamy od określenia kluczowych wskaźników efektywności (KPI).- Może to być na przykład wzrost rejestracji, powiększenie bazy newsletterowej czy też wzrost ruchu na stronie. Oczywiście planując działania w Social Media musimy brać pod uwagę cele klienta i tak dopasowywać działania, aby te cele zrealizować. Możemy na przykład stworzyć zakładkę, w... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bEEDNaNu
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)