Notowania

rynek
05.11.2009 08:52

Zwycięzcy MIXX Awards Polska 2009

Wczoraj wieczorem podczas uroczystej gali w klubie Space w Warszawie poznaliśmy zdobywców nagród MIXX Awards Polska 2009. Tytuł najlepszej kampanii interaktywnej przyznano Operacji Kapsel, którą dla marki Tymbark przygotowała gliwicka agencja Click 5. Ta sama agencja zdobyła również - podobnie jak przed rokiem - tytuł Best In Show, co oznacza możliwość rywalizowania z najlepszymi w MIXX Awards Europe oraz MIXX Awards USA.

Podziel się
Dodaj komentarz

Marketerem roku został Polkomtel, a agencją roku MEC Interaction. Specjalne wyróżnienie za życiowe dokonania otrzymał prezes Interia.pl, Tomasz Jażdżyński.

Pełna lista zwycięzców MIXX Awards Polska 2009 w poszczególnych kategoriach:

Kampania wizerunkowa
Spełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS Mejores

Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Mazda2 - Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.o

Bezpośredni odzew
Hoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.o

Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Harry Potter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.

Marketing wyszukiwarek
SEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.

Marketing społecznościowy
Nike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.

Gry
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Wideo-online
Łaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. z o.o.

Kampania e-mail marketingowa
Dzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.com

Kampania displayowa
Kampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)

Best In Show
Operacja Kapsel, Click 5 s.c.

Tagi: rynek, media, polski, prezes, marketing, kampania, agencja, grupa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz