Marketing i sprzedażFinał Super Bowl przyciąga reklamodawców. 30-sekudnowy spot za 5 mln dolarów!Ceny reklam idą w górę i będą o 11,5 proc. wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dolarów.06.02.2016 10:16Meble projektowane komórką. Inwestorzy z USA i Niemiec wyłożyli 1,5 mln dolarów na pomysł PolakówW taki sposób będziemy kupować meble w przyszłości - mówią nam Benjamin Kuna i Mikołaj Molenda, współtwórcy aplikacji Tylko.27.12.2015 15:16Polskie krówki przebojem zdobywają arabskie rynkiWśród wielu popularnych słodyczy na arabskich stołach znaleźć można również polskie krówki. Od wielu lat te słodkie smakołyki są jednym z ...26.12.2015 11:41Ocieplenie klimatu to katastrofa dla sieci odzieżowychNie pasująca do pory roku pogoda sieje spustoszenie w sieciach handlowych po obu stronach Atlantyku.19.12.2015 9:00•Jacek FrączykSolaris i Millennium Leasing dostarczą Warszawie 60 autobusówNowe autobusy zostaną wyposażone m.in. w panele fotowoltaiczne. Zamontowane na dachu baterie słoneczne będą wspomagać instalację elektryczną przy...16.10.2015 18:51Polska elita biznesu wybiera Golden Marketing ConferenceAutor biblii brandingu, Kavin Lane Keller oraz jeden z najważniejszych głosów Ameryki, Simon Mainwaring, zdradzą tajniki nowoczesnego brand marketingu...21.08.2015 11:19Hate free zone dobrym sposobem na przemoc w internecie?Problem dotyka szeroko zasięgowych portali generujących mnóstwo treści, które każdy z nas może komentować. W tym przypadku potrzebna jest niesamowicie...17.07.2015 7:58Internet LTE. Prezes UKE ostrzega telekomy przed przeinwestowaniemW przeciętnej szybkości internetu jeszcze niedawno byliśmy w czwartej dziesiątce na świecie, za Litwą, Łotwą, Bułgarią, Rumunią, a nawet Ukrainą....14.07.2015 6:00•Krzysztof JanośMożliwość zwrotu w sklepie jest elementem marketingu?Polityka zwrotów to temat, który potrafi napsuć krwi zarówno nam konsumentom jak i sprzedawcom i sieciom sklepów.10.07.2015 6:03Zabawne reklamy. Zobacz najbardziej zaskakujące kampaniePrzykuć uwagę swoim przekazem reklamowym to w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Zobacz komu się udało.03.07.2015 8:39Media społecznościowe kreują, ale i niszczą wizerunek firmJak pokazują najnowsze badania Universal McCann, internauci wiążą się emocjonalnie z markami, które lubią, śledzą, i których treści udostępniają....19.06.2015 6:01Znane twarze i wielomilionowe budżety. Telekomy biją się o klientaZe względu na czterech dominujących operatorów, niemal w każdym paśmie reklamowym jest co najmniej jedna reklama którejś z sieci. Walka jest bardzo...12.06.2015 8:14Lepiej doradzi ekspert, ale wolimy znane twarzeProwadzących w telewizji jest na pęczki, powstaje jednak pytanie kto nadaje się do specjalistycznych programów, żeby odpowiednio sprzedać ich ideę i...22.05.2015 6:04Superbrands dla Lewandowskiego. Piłkarz jest wciąż marketingowym nieoszlifowanym diamentem21.05.2015 6:09•Sebastian Ogórek123...37Następna strona