Marketing i sprzedaż
NFL / Finał Super Bowl przyciąga reklamodawców. 30-sekudnowy spot za 5 mln dolarów!
Ceny reklam idą w górę i będą o 11,5 proc. wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dolarów.
LUDZIE / Meble projektowane komórką. Inwestorzy z USA i Niemiec wyłożyli 1,5 mln dolarów na pomysł Polaków
W taki sposób będziemy kupować meble w przyszłości - mówią nam Benjamin Kuna i Mikołaj Molenda, współtwórcy aplikacji Tylko.
KRÓWKI / Polskie krówki przebojem zdobywają arabskie rynki
Wśród wielu popularnych słodyczy na arabskich stołach znaleźć można również polskie krówki. Od wielu lat te słodkie smakołyki są jednym z najpopularniejszych produktów importowanych do krajów arabskich.
SKLEPY ODZIEŻOWE / Ocieplenie klimatu to katastrofa dla sieci odzieżowych
Nie pasująca do pory roku pogoda sieje spustoszenie w sieciach handlowych po obu stronach Atlantyku.
SOLARIS / Solaris i Millennium Leasing dostarczą Warszawie 60 autobusów
Nowe autobusy zostaną wyposażone m.in. w panele fotowoltaiczne. Zamontowane na dachu baterie słoneczne będą wspomagać instalację elektryczną przy włączonym silniku, a także podczas postojów na pętlach.
BUSINESS NEWS / Polska elita biznesu wybiera Golden Marketing Conference
Autor biblii brandingu, Kavin Lane Keller oraz jeden z najważniejszych głosów Ameryki, Simon Mainwaring, zdradzą tajniki nowoczesnego brand marketingu podczas Golden Marketing Conference - jedynej takiej w Polsce, w pełni biznesowej konferencji, która odbędzie się w dniach 29-30 września w Poznaniu.
WIADOMOŚCI / Hate free zone dobrym sposobem na przemoc w internecie?
Problem dotyka szeroko zasięgowych portali generujących mnóstwo treści, które każdy z nas może komentować. W tym przypadku potrzebna jest niesamowicie wnikliwa analiza treści tysięcy komentarzy.
MAGDALENA GAJ / Internet LTE. Prezes UKE ostrzega telekomy przed przeinwestowaniem
W przeciętnej szybkości internetu jeszcze niedawno byliśmy w czwartej dziesiątce na świecie, za Litwą, Łotwą, Bułgarią, Rumunią, a nawet Ukrainą. Wkrótce ma się to zmienić.
SKLEP / Możliwość zwrotu w sklepie jest elementem marketingu?
Polityka zwrotów to temat, który potrafi napsuć krwi zarówno nam konsumentom jak i sprzedawcom i sieciom sklepów.
REKLAMA / Zabawne reklamy. Zobacz najbardziej zaskakujące kampanie
Przykuć uwagę swoim przekazem reklamowym to w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Zobacz komu się udało.
MARKETING / Media społecznościowe kreują, ale i niszczą wizerunek firm
Jak pokazują najnowsze badania Universal McCann, internauci wiążą się emocjonalnie z markami, które lubią, śledzą, i których treści udostępniają. Dlatego też łatwiej ich zniechęcić i stracić.
REKLAMA / Znane twarze i wielomilionowe budżety. Telekomy biją się o klienta
Ze względu na czterech dominujących operatorów, niemal w każdym paśmie reklamowym jest co najmniej jedna reklama którejś z sieci. Walka jest bardzo ostra
REKLAMA / Lepiej doradzi ekspert, ale wolimy znane twarze
Prowadzących w telewizji jest na pęczki, powstaje jednak pytanie kto nadaje się do specjalistycznych programów, żeby odpowiednio sprzedać ich ideę i żeby naturalnie były dobrą rozrywką dla widza?
BMW / Motoryzacja w czołówce najbardziej renomowanych marek
BMW wyprzedził Google! Zdobył pierwsze miejsce w rankingu przeprowadzonym przez Reputation Institute. Skąd takie opinie na temat niemieckiego giganta motoryzacji?
MARKETING / Konwencje i antykonwencje w marketingu
Marketing postrzegany, jako narzędzie wspierające działania handlowe tzw. upychanie towarów i usług na rynku, systematycznie traci na znaczeniu.
LEGO / Po co szacować wartość marki i oceniać jej siłę?
Corocznie pojawia się kilka raportów dotyczących szacowania wartości marek. Szacowania a nie wyceny, bo jedynie w momencie sprzedaży marki możemy mówić o obiektywnej wycenie marki.
TVN / Moda na gotowanie. Kucharze na dłużej zostaną w telewizji
Wygląda na to, że nawet skoki celebrytów do wody nie przebiją popularności programów prosto z kuchni.