Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklama
22.03.2006 15:40

Ciekawe powierzchnie reklamowe - TOP 10

Popatrzcie tylko, jak można zapewnić sukces kampanii wybierając właściwe miejsce akcji. Prezentujemy kilka najciekawszych powierzchni reklamowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Czasami nawet najlepsza kreacja reklamowa pozostaje niezauważona. Dzieje się tak dlatego, że reklamodawcy nie doceniają kreatywności w znajdowaniu nowych okoliczności owej reklamie sprzyjających. *

A w trójwymiarowej, zróżnicowanej i ciągle do końca niepoznanej rzeczywistości wciąż czekają wolne, tanie - i co najcenniejsze - skuteczne powierzchnie reklamowe. Żeby nie popełnić błędu zachłanności, a co za tym idzie niezrozumienia, wystarczy znaleźć takie elementy otoczenia, które przez analogię staną się wsparciem działań promocyjnych.

Popatrzcie tylko, jak można zapewnić sukces kampanii wybierając właściwe miejsce akcji i posługując się "rachunkiem podobieństwa". * *

1.Reklama, która przez analogię słowną i wizerunkową, zapewnia odbiorcom dobrą zabawę. Poza tym pierwszy kontakt z przekazem reklamowym staje się jednocześnie pierwszym krokiem do skorzystania z jego przesłania.

2. Próbka *wyposażenia reklamowanego samochodu *dostępna natychmiast i dla wszystkich. Aż chce się spróbować! Z jakiegokolwiek powodu...

3. W tym przypadku przekaz jest niezwykle jasny. Wreszcie wychodzimy poza ramy tradycyjnego billboardu.

4. Ikea wybrane produkty prezentuje umieszczając je na wystawie w drzwiach obrotowych. Poniższy przykład wykorzystuje tę niedocenioną powierzchnię reklamową w jeszcze ciekawszy sposób: reklamując szkołę baletu.

5. Fiat coraz częściej zaskakuje innowacyjnymi reklamami. Tym razem przekonuje, że wielkość ma znaczenie w różnych sytuacjach. Zwraca uwagę kierujących wózkiem i obserwatorów. Jedyna wątpliwość dotyczy ciężaru tego pojazdu...

6. Tryvertising bez wykorzystania reklamowanego produktu? To jest możliwe. Lubiące biżuterię i przęglądanie się w lustrze kobiety (inaczej: wszystkie kobiety) mogą "przymierzyć" niby-naszyjnik naklejony na lustrze. Nie powstrzymam się jednak przed wyrażeniem pewnej wątpliwości: na jakiej wysokości umieszczono ten gadżet?

7. Są poziome znaki drogowe, więc i reklamę można umieścić na asfalcie. Tym razem mamy do czynienia z ciekawą i przekonującą kampanią społeczną. Owszem, wyjątkowo łatwo dotrzeć do odbiorców, kiedy jest się zaopatrzonym w broń emocjonalnego rażenia...

8. Taksówka to specyficzny pojazd. I kiedy można było myśleć, że już nic więcej nie da się nakleić na tę jeżdżącą powierzchnię reklamową, specjaliści od kreacji wpadli na świetny pomysł. Postanowili zakupić wolne jeszcze miejsce na kołach. Ciekawe, czy przednia szyba obroni się przed ich kolejnymi pomysłami? Mam pewne wątpliowści...

9. Chcecie znaleźć tanią i nieużywaną powierzchnię reklamową? Proszę, oto przykład.

10. Kolejna kampania społeczna i kolejna udana reklama "łazienkowa". Nie wymaga komentarza.

Tagi: reklama, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz