Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Gatorade przeciw Powerade - sądowa wojna o wapń

0
Podziel się:

Firmy produkujące napoje dla sportowców walczą na reklamy.

Gatorade przeciw Powerade - sądowa wojna o wapń
(lesser kudu/CC/Flickr)

Firmy produkujące napoje regenerujące dla sportowców spotkają się w sądzie. Poszło o reklamę, w której Powerade twierdzi, że w jego butelkach jest więcej życiodajnych minerałów niż u konkurentów.

Te minerały to wapń i magnez. W nowej kampanii reklamowej Powerade podkreśla, że w innych napojach dla sportowców brakuje tych składników. Specjaliści od reklamy perswadują więc klientom, by nie godzili się na niekompletne izotoniki i wybierali właśnie Powerade - pisze magazyn Brandweek.

Gatorade sprzeciwia się takiemu postawieniu sprawy i argumentuje, że i jego produktowi niczego nie brakuje. Co więcej, Gatorade twierdzi że dawka magnezu i wapnia, które zawiera Powerade nie pokrywają nawet połowy dziennego zapotrzebowania człowieka na te minerały, więcej ich zawiera dobrej jakości woda kranowa.

Gatorade jest głównym graczem na rynu napojów regenerujących. W zeszłym roku wydał na reklamę 114 milionów dolarów, gdy Powerade przeznaczył na ten cel tylko 14 milionów.

ZOBACZ TAKŻE:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)