Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Leo Burnett
16.05.2007 10:00

Leo Burnett porzuca Nintendo

Agencja Leo Burnett zdecydowała się zakończyć współpracę z koncernem Nintendo.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Leo Burnett zdecydowała się zakończyć współpracę z koncernem Nintendo. Źródła donoszą, że przyczyną rozwiązania umowy były coraz częstsze interwencje centrali japońskiej w propozycje agencji.

Leo Burnett nadzorowała kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem na rynek konsoli Wii. Kilka tygodni przed debiutem Wii, centrala poleciła agencji, aby zmieniła swoje reklamy stworzone na potrzeby kampanii tak, aby wyglądały ”bardziej jak reklamy”, a nie spoty w stylu dokumentalnym. Leo Burnett była zawiedziona brakiem kontroli nad własnym projektem.

Nintendo w zeszłym roku zwiększyło wydatki na media w związku z wprowadzeniem na rynek konsoli Wii z 5 mln funtów do ok. 13 mln funtów. Debiut Wii miał miejsce w Wielkiej Brytanii tuż przed Bożym Narodzeniem. Na całym świecie Nintendo sprzedało już ponad 5 mln konsol Wii.

Tagi: Leo Burnett, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz