Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Miliard dolarów na reklamy w grach

0
Podziel się:

Wydatki na reklamę in-game sięgną miliarda dolarów do 2014 roku.

Miliard dolarów na reklamy w grach
(PAP/EPA)

Raport przedstawiony przez Screen Digest i Group M wyraźnie wskazuje na zwiększone zainteresowanie marek reklamą w grach komputerowych. W ciągu najbliższych 5 lat udział tej formy marketingu w globalnym rynku reklamy ma wzrosnąć do 1,5%.

_ - Dynamiczna reklama in-game oferuje firmom bardziej kontrolowaną formę promocji niż na przykład social media _ - twierdzi Vincent Letang z Screen Digest. _ - Podobnie jak reklamy pre-roll w filmach video, in-game wypełnia pewną lukę na rynku reklamy, pozwalając na przeniesienie do gier takich form jak reklamy TV, czy wirtualne billboardy _.

Według badania, przeprowadzonego kilka tygodni wcześniej przez NeoEdge Networks działania marketingowe w grach video przyciągają większą uwagę odbiorcy niż tradycyjne reklamy telewizyjne. Wpływ na to ma przede wszystkim brak interakcji z konsumentem w przypadku tradycyjnych reklam TV.

Źródło: Brand Republic

media
reklama
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)