Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
piwo
05.09.2007 19:18

Piwo szyte na miarę

Od jakiegoś czasu rośnie w siłę trend personalizowania wszelkiego rodzaju produktów. Moda dotarła nawet do browarów.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Od jakiegoś czasu rośnie w siłę trend personalizowania wszelkiego rodzaju produktów. *

W zeszłym roku holenderskie linie lotnicze KLM pozwoliły pasażerom zaprojektować (za darmo!) własne etykiety na bagaż. Coraz więcej banków oferuje też podobne usługi w zakresie kart płatniczych.

Teraz zaś duński browar Tuborg rozpoczął kampanię "Twój Tuborg" (Din Tuborg). Firma zachęca piwoszy do zamawiania butelek z własnym wizerunkiem na etykiecie.

Postawiono tylko jeden warunek: zamówienie nie może być mniejsze niż 30 butelek. Piwo trafia do domu klienta w ciągu 4 tygodni od zgłoszenia zapotrzebowania. Niestety, na razie usługa jest dostępna tylko na terenie Danii. Inspiracji można szukać na witrynie internetowej producenta.

Ile trzeba zapłacić za taką przyjemność? Trzydzieści butelek piwa o pojemności 0,33 litra każda to 249 koron duńskich, a za dostawę pod drzwi należy dołożyć kolejne 42,5 korony. W przeliczeniu na złotówki wydamy łącznie mniej więcej 150 złotych.

Tagi: piwo, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz