Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
marketing
26.09.2007 14:51

Reklama na pasie startowym

Być może już wkrótce w pobliżu pasów startowych na Heathrow czy Aéroport d'Orly pojawią się reklamy wielkości 3 boisk futbolowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wydaje się, że reklama występuje już w tylu postaciach, że trudno byłoby wymyślić coś nowego i przyciągającego uwagę, a jednak...

Być może już wkrótce w pobliżu pasów startowych na Heathrow czy Aéroport d'Orly pojawią się reklamy wielkości 3 boisk futbolowych. Będą doskonale widoczne z samolotu podczas podchodzenia do lądowania.

Nową usługę oferuje brytyjska firma Ad-Air. Dysponuje ona 5 milionami funtów z prywatnego funduszu inwestycyjnego. Przedstawiciele firmy opowiadają, że spędzili 5 lat na wyszukiwaniu i zabezpieczaniu odpowiednich terenów wokół największych lotnisk na całym świecie, w tym w Londynie, Paryżu, Genewie, Atlancie, Los Angeles, Tokio i Abu Zabi.

Pierwszą gigantyczną reklamę ujrzą już w przyszłym miesiącu pasażerowie korzystający z portu lotniczego w Dubaju.

Paul Jenkins, dyrektor zarządzający Ad-Air, podkreśla, że reklamy ukażą się oczom odbiorców w miejscu i okolicznościach całkowicie pozbawionych innych komunikatów handlowych. Zajmą powierzchnię 20 tysięcy metrów kwadratowych. Będą podświetlane tylko tam, gdzie zezwala na to miejscowe prawo.

Tagi: marketing, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz