Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklama
14.03.2006 09:12

Reklama zewnętrzna - TOP 10

Reklama zewnętrzna jest elementem otaczającej nas przyrody - to nikogo już dzisiaj nie dziwi. Z gąszczu billboardów i plakatów wybraliśmy więc kilka najciekawszych elementów współczesnego krajobrazu.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Reklama zewnętrzna jest elementem otaczającej nas przyrody - takie zdanie nikogo już dzisiaj nie dziwi. *

No, może za wyjątkiem osób starszych, które pamiętają jeszcze czasy, kiedy przystanki ,,przyozdobione" były wyłącznie rozkładem jazdy autobusów, a na murach - gdzieniegdzie widać było wyznana wiary graficiarzy.

Dziś - reklama dominuje w miejskim krajobrazie. Z gąszczu billboardów i plakatów wybraliśmy kilka najciekawszych pomysłów na efektywne wykorzystanie przestrzeni.

1. Slim Fast - *z pozoru zwyczajny billboard. *Jego wyjątkowość polega na tym, że obraz zmienia się w zależności od położenia obserwatora względem niego. Najpierw więc widzimy kobietę "przy kości", która odważyła się ubrać w skąpy kostium, mijajmy zdjęcie, a patrząc z innej perspektywy - widzimy tę samą panią tyle, że w szczuplejszej wersji. Wszystko wyjaśnia margines, który przedstawia puszkę Slim Fastu. * *

2. *BIC - *przedstawić maszynkę do golenia na płaskim billboardzie - to byłoby zbyt łatwe. Zaprezentować efekty korzystania z tego narzędzia - to przepis na udaną kampanię. Przedstawienie produktu w sposób tzw. "przed i po" jest zawsze skuteczne. * *

3. Bacardi - przestrzeń jest trójwymiarowa i z tego dobrodziejstwa powinni korzystać wszyscy twórcy reklamy zewnętrznej. Przykład Bacardi pokazuje, że nie tylko alkohol może sprowadzić człowieka do poziomu. Plakat ciekawy i jednoznaczny. Świetna zabawa zawsze i wszędzie.

4. Dr Best - reklama na autobusach nie musi być nudna! W zasadzie ten pomysł nie wymaga komentarza...

5. *Fedex *- krawężnik też może stać się nośnikiem reklamy. Akurat w naszej kulturze lepiej byłoby zamalować go na biało (najlepiej w maju...), ale pomysł jest świetny. Produkt, mimo że umieszczony w nieodpowiednim dla siebie otoczeniu i nienaturalnych rozmiarach, i tak jasno wskazuje na swą funkcjonalność.

6. Fiat - kolejny w dzisiejszym rankingu plakat przeniesiony do pozycji poziomej. Na naklejce znajduje się informacja, że Fiat nie wymaga takich interwencji. Problem pojawia się, gdy na tym miejscu zaparkuje Fiat...

7. Kellogg's - po raz kolejny reklama, która atakuje otyłość. Nie do końca jasny przekaz promocyjny, ale dość oczywista idea: tyciu mówimy nie! Kellogg's podpowiada, co zrobić, żeby zmieścić się przynajmniej w takiej ramie...

8. Nike - granice billboardu zostały oficjalnie otwarte. Zresztą, trudno się dziwić - kolejny plakat z piłkarzem nie robiłby na nas żadnego wrażenia. A tak - piłka reklamuje billboard, który reklamuje markę Nike. Cel osiągnięty.

9. Lego - dzieci uwielbiają bawić się w plac budowy. Ale czy dorośli bawią się klockami Lego? Nie da się ukryć, że otoczenie, w którym umieszczono tę reklamę budzi pewne wątpliwości... Jednak, kto kupuje dzieciom zabawki?

10. Rejoice - skojarzenia tzw. automatyczne są najskuteczniejszą formą reklamy. Nic nikogo nie dziwi poza jednym - jak można było nie wpaść na to wcześniej?

Tagi: reklama, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
29-05-2020

PawelDla mnie reklamę zewnętrzną wykonała firma PRO-KOMP - polecam! Efekt robi wrażenie :)

Rozwiń komentarze (1)