Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklama prasowa
10.02.2006 15:39

Reklamy prasowe - TOP 10

Co decyduje o tym, że reklama w prasie jest interesująca - a co za tym idzie - skuteczna? Oceńcie sami na podstawie dziesięciu najciekawszych przykładów...

Podziel się
Dodaj komentarz

Co decyduje o tym, że reklama w prasie jest interesująca - a co za tym idzie - skuteczna? Oceńcie sami na podstawie dziesięciu najciekawszych przykładów...

1. Wondebra - reklama atrakcyjna nie tylko ze względu na pomysł.... I przestrzenna - co istotne.

2. *AEG - *reklama, którz wykorzystuje ludzką ciekawość i... metodę stopniowej odsłony, zwaną "zdrapką"

AEG

3. Autoglass -empatia dotyczy wszystkich czytelników- kierowców, co łatwo można wykorzystać...

4. *ca - *kolejny dowód na to, że jest jescze wiele niedocenionych powierzchni reklamowych... * *

5. *Nike - *kolorowy kompromis pomiędzy zabawą a reklamą

6. POWA (*People Opposing Women Abuse* *) - *erotyka w służbie społecznej.

7. Smart - bystre maleństwo wykorzysta każdy centymetr wolnego miejsca...

8. Der Standard - *niemiecka gazeta w nietypowy sposób postanowiła wypromować nowy serwis MMS. Wszystkie zdjęcia zostały usunięte z jednego z wydań, a zamiast nich, umieszczono informacje, o tym, jak można je obejrzećza pomocą komórki. Niestandardowe. *

9. *Volkswagen New Battle - *zgadnijcie, gdzie ukrył się kultowy samochód?

10. *Triumph - *kolejna reklama z serii tzw. " przestrzennych rozkładówek". Prawda, że zwraca uwagę czytelników?

Tagi: reklama prasowa, marketing, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz