Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Zakupy w sieci - 34 godz. na zastanowienie

0
Podziel się:

Kupić czy nie kupić? -takie pytanie coraz częściej zadają sobie osoby robiące zakupy w sieci.

Zakupy w sieci - 34 godz. na zastanowienie

Kupić czy nie kupić? Takie pytanie coraz częściej zadają sobie osoby robiące zakupy w sieci.

Według badań amerykańskiej firmy ScanAlert w ciągu ostatnich 2 lat czas pomiędzy momentem, w którym internauta podejmuje decyzję o kupnie a momentem dokonania transakcji znacznie się wydłużył. W 2005 r. było to 19 godz., a teraz aż 34 godz.

Przyczyną tego zjawiska może być to, że istnieje wiele sklepów internetowych oraz narzędzi ułatwiających porównanie cen i ich ofert. Nie tylko wybór produktów oferowanych w sieci jest większy, większe są też wątpliwości konsumentów. Zwłaszcza wtedy, gdy decydują się na zakup produktu o wysokiej cenie. W takiej sytuacji potrzebują więcej czasu na skonsultowanie się z partnerem czy uzyskanie szczegółowych informacji o produkcie lub zniżkach.

W ramach badania ScanAlert monitorowało 2,6 mln transakcji przeprowadzanych w 470 różnych serwisach.

strategie
marketing i sprzedaż
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)