Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
business news
05.06.2008 09:00

Co by było, gdyby Adam był gejem?

Reklamę z taką wersją biblijnego fragmentu natychmiast wycofano z emisji. Zobacz zakazany owoc.

Podziel się
Dodaj komentarz

Firmy ubezpieczeniowe mają łatwo, jeśli chodzi o reklamę. Nie muszą się wysilać. Pokazują nieszczęście i podają do siebie numer telefonu.

Duński ubezpieczyciel postanowił nieco sprowokować, bo uwidocznione nieszczęście rozebrał. Co więcej, ingerował w biblijny scenariusz i uczynił Pierwszego Mężczyznę gejem. Reklamę zakazano. I dobrze, bo dzięki temu zrobiło się o niej głośno.

Tagi: business news, manager, strategie, spoty
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz