Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
kia
09.07.2008 09:05

Kia przyznaje, że odstaje od reszty

Pójść pod prąd w reklamie jednak nie wystarczy.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Takie wnioski można wysnuć z nieco za długiego i nudnawego spotu reklamowego. *

Cały film to sekwencja obrazów znanych z motoreklam. I tu nie sposób się z Kią nie zgodzić. Rzeczywiście większość z nich zawiera przynajmniej jeden ze wspomnianych elementów: jazda po piaszczystych bezdrożach, lekko znudzony życiem zrelaksowany biznesmen, emocje rodem z wielkiego ekranu, piękne konie albo willa z ogrodem.

Dalej niestety jest tylko gorzej. Kia przyznaje, że tego wszystkiego można się spodziewać po tej reklamie, tylko nie tego, że głównym jej bohaterem jest Kia. Wniosek: Kia to nie to samo, co Mercedes, Audi albo Volkswagen. Też mi nowość.

Pójść pod prąd w reklamie nie wystarczy. Chcieli być prowokujący i szczerzy, ale zabrakło inteligentnej puenty. Daleko im do Hondy,jeszcze dalej do Subaru.

Tagi: kia, business news, wiadmomości, gospodarka, manager, strategie, spoty
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz