Notowania

marketing w firmie
22.04.2011 14:19

Serce i Rozum podbiły Polaków

Blisko 230 tysięcy fanów na Facebooku i setki tysięcy odsłon na YouTube. Badania z czerwca ubiegłego roku wykazały, że TP ma najlepszy wizerunek w historii.

Podziel się
Dodaj komentarz
(spot Telekomunikacji Polskiej/Youtube)

Kampania _ Serce i Rozum _ dokonała niemożliwego. Zmieniła skostniały wizerunek Telekomunikacji Polskiej i pierwszy raz od lat podniosła sprzedaż.

Blisko 230 tysięcy fanów na Facebooku i setki tysięcy odsłon na YouTube. Chyba nie ma osoby, która nie zetknęłaby się z postaciami Serca i Rozumu. Trwająca od roku kampania zmieniła wizerunek Telekomunikacji Polskiej, która uważana była dotąd za instytucję, która nie nadąża za trendami - pisze portal Interaktywnie.com

Na potrzeby reklamy agencja Publicis wykreowała postacie spokojnego Rozumu i energicznego Serca, których perypetie można oglądać w telewizji oraz internecie. Kampanii towarzyszyło też przesłanie: _ niezależnie czy kierujesz się sercem, czy rozumem - wybierz Neostradę. _

Badania przeprowadzone w czerwcu 2010 roku wykazały, że firma ma najlepszy wizerunek w historii. Szybko też znacząco poprawiły się wyniki TP SA. Po raz pierwszy od dłuższego czasu wzrosła sprzedaż usług internetowych i telewizji. Udało się także zatrzymać odpływ klientów telefonii stacjonarnej.

W ciągu ostatniego roku powstało 16 reklam telewizyjnych oraz kilka filmów przeznaczonych tylko do internetu. Wielką popularnością wśród internautów cieszył się zwłaszcza viral parodiujący Tomasza Kota, gwiazdę reklam konkurencyjnej Netii. Najpopularniejszy post na facebookowej stronie Serca i Rozumu polubiło 5,5 tysiąca osób.

Agencja Publicis, która stworzyła kampanię to autor dobrze ocenianej akcji promocyjnej sieci Biedronka. W kwietniu _ Serce i Rozum _ zostały nagrodzone Srebrem w Polskim Konkursie Reklamy 2011.

Oglądaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/56/t135992.jpg ) ] (http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/volkswagen;przechodzi;na;ciemna;strone;mocy,129,0,799873.html) Volkswagen przechodzi na ciemną stronę mocy Zobacz i oceń reklamę niemieckiego producenta samochodów.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/229/t134629.jpg ) ] (http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/pasterze;kotow;czyli;prawie;jak;reklama;marlboro,22,0,789782.html) Pasterze kotów, czyli prawie jak reklama Marlboro Firma Eds.com parodiuje klasyka.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/77/t131917.jpg ) ] (http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/jak;uciec;z;pulapki;luksusu;i;po;co,159,0,772511.html) Jak uciec z pułapki luksusu? I po co? Zobacz i oceń najnowszą reklamę Audi A8, przygotowaną specjalnie na finał rozgrywek ligi NFL.
Tagi: marketing w firmie, serce i rozum, strategie, spoty
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz