Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
axe
10.10.2008 11:47

W Indiach nie lubią słodkich chłopaków!

Zakazano tam emisji reklamy Axe. Bo mężczyzna w czekoladzie jest słodki, ale niesmaczny.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Zakazano tam emisji najnowszej reklamy Axe. Bo mężczyzna w czekoladzie jest słodki, ale niesmaczny. *

Do tamtejszego urzędu regulującego rynek reklamy wpłynęło mnóstwo skarg. W filmiku przedstawiającym przystojniaka z czekolady, za którym szaleją dziewczyny, dopatrzono się scen obrzydliwych i wulgarnych. Najbardziej widzom nie spodobała się scena maczania truskawek w czekoladowym pępku głównego bohatera.

Zobacz inne reklamy zakazane:

Właściciel marki Axe, Unilever, w obronie swojej i przedstawia badania konsumenckie, z których wynika, że dla zdecydowanej większości reklama jest po prostu zabawna.

Reklama jest dość wstrętna. Pan bez ręki umazany w czekoladzie jednak nie wydaje mi się atrakcyjny. Ale i nie musi być. Produkty Axe są skierowane do młodych mężczyzn: im bardziej kontrowersyjne są, tym lepiej.

Skandal - a co za tym idzie popularność - dość łatwo też przełożyć na zyski. Rynek kosmetyków dla mężczyzn w Indiach wart jest ponad 320 mln dolarów. Szacuje się, że w tym roku wzrośnie do 366 milionów.

Obecnie Axe'm pachnie 61 proc. indyjskiego rynku. Samych dezodorantów sprzedaje tam rocznie za ok. 25 mln dolarów.

Tagi: axe, wiadmomości, gospodarka, strategie, spoty
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz