Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
zakupy
07.06.2013 06:09

To marki godne zaufania. Według klientów

Trzynasta edycja badania European Trusted Brands została przeprowadzona przez Reader's Digest w 12 krajach europejskich. Także w Polsce.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Eric Herchaft/Reporter)

Według polskich konsumentów, marki najbardziej godne zaufania to: Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Rossmann, Dbam o Zdrowie (Pelion), H&M - uzyskały one pierwsze miejsca w swoich kategoriach, wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez _ Reader's Digest _.

_ W opinii Polaków najbardziej godną zaufania marką w kategorii 'Sklep spożywczy' jest Biedronka. Wybrało ją 34 proc. respondentów biorących udział w badaniu, dzięki czemu otrzymała ona Złote Godło. Nieco rzadziej wskazywane były marki Lidl (10 proc.) oraz Tesco (7 proc.) _ - głosi komunikat _ Reader's Digest _.

W kategorii _ Drogeria _ zwycięzcą została marka Rossmann, która zdobyła 66% głosów zaś kolejne miejsca zajęły: Natura (11 proc.) i Sephora (4 proc.).

_ W przypadku kategorii 'Apteka' 18 proc. Polaków wskazało na markę Dbam o Zdrowie, która otrzymała bardzo wysokie oceny za jakość oraz zrozumienie potrzeb klienta i zdobyła Złote, a także Kryształowe Godło _ - czytamy dalej. Właścicielem tej sieci aptek jest giełdowy dystrybutor farmaceutyczny Pelion.

W kategorii _ Sklep z odzieżą _ - tak samo jak rok temu - Złote Godło otrzymała marka H&M, którą wybrało 16 proc. respondentów. Kolejne miejsca zajęły marki: Reserved (7 proc.) oraz C&A (5 proc.).

Trzynasta edycja badania European Trusted Brands została przeprowadzona przez Reader's Digest w 12 krajach europejskich (Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia i Szwajcaria). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet.

Czytaj więcej w Money.pl
Oto rzeczy, które Polacy kupują bez sensu Do zbędnych zakupów respondenci przyznają się tym częściej, im wyższe jest ich wykształcenie i wyższe dochody.
To dlatego kobiety kochają zakupy Wyjście po sprawunki było kiedyś jedyną możliwością wyrwania się z domu, rozmowy z ludźmi innymi, niż rodzina i okazją do podejmowania decyzji.
Tagi: zakupy, strategie firm, wiadmomości, kraj, gospodarka, strategie, z rynku
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz