Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strategie
05.09.2007 20:26

Mercedes-Benz 2.0

Po Second Life i telewizji internetowej Mercedes-Benz startuje z multimedialną platformą 2.0. Niemiecki koncern wyraźnie stawia na internetowy marketing.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

Po Second Life i telewizji internetowej Mercedes-Benz startuje z multimedialną platformą 2.0. Nowa platforma, zintegrowana z telewizją internetową, wystartuje w październiku oferując na początek podstawowe funkcje.

Aby dać użytkownikom możliwość wypowiedzenia się, w platformie będą zintegrowane interaktywne elementy jak np. voting i blogi. Dla zainteresowanych dostępne będą również wszystkie informacje związane z Mercedesem: w ciągu cztery pierwszych tygodni od premiery, aktualny spot reklamowy z udziałem pilotów F1 jak Fernando Alonso, Lewis Hamilton i Mika Häkkinen wywołano na Yotube ponad 750 tys. razy.

W połowie lipca Mercedes-Benz wystartował z własną telewizją internetową. Dr Olaf Göttgens, wiceprezydent Brand Communications Mercedes-Benz Passenger Cars, chce, aby "Mercedes-Benz TV" stał się najbardziej popularną telewizją internetową o tematyce motoryzacyjnej.

Podczas gdy przeciętny użytkownik korzysta z telewizji internetowej od trzech do pięciu minut, na ofercie Mercedesa zatrzymuje się przez dziewięć minut. Również liczba użytkowników przekroczyła zakładane plany.

Oferta Mercedes-Benz TV to tygodniowy magazyn plus pięć kanałów o tematyce Lifestyle, auta, motor & sport, historia & legendy oraz innowacje.

Tagi: strategie, zarządzanie, marketing i zarządzanie
Źródło:
Handelsblatt
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz