Notowania

jobs
02.07.2010 14:37

"Zrelaksuj się, to tylko telefon" - czy powiedział to Jobs?

Firma twierdzi, że rozmowa o takiej treści jest podrabiana.

Podziel się
Dodaj komentarz
(acaben/CC/Flickr)

W internecie pojawiła się e-mailowa rozmowa, w której Steve'a Jobs przekonuje rozgniewanego wadliwie działającym iPhonem, że nie warto się denerwować, bo to tylko telefon.

W rozmowie opublikowanej w internecie osoba o nicku Steve Jobs wysyła rozgniewanemu klientowi kilka rad, jak poradzić sobie z nie działającym właściwie iPhonem. Ale gdy klient ciągle nie może poradzić sobie z awarią, to radzący sam traci cierpliwość i mówi:

-_ Zrelaksuj się, ciesz się rodziną. To jest tylko telefon, naprawdę nie warto _.

Jednak rzecznik Apple'a zaprzecza, jakoby stroną tej konwersacji był szef firmy. Według niego, ktoś podszył się pod Jobsa.

ZOBACZ TAKŻE:

* [ iPad - najnowsze dziecko firmy Apple ]( http://manager.money.pl/styl/gadzety/artykul/ipad;-;najnowsze;dziecko;firmy;apple,59,0,581435.html )
* [ Zyski Apple'a poszły w górę o 50 procent ]( http://manager.money.pl/strategie/marketing_i_sprzedaz/artykul/zyski;applea;poszly;w;gore;o;50;procent,219,0,580827.html )
* [ 50 tys. iPhone'ów sprzedanych w 1 dzień ]( http://manager.money.pl/strategie/emarketing/artykul/50;tys;iphoneow;sprzedanych;w;1;dzien,229,0,578021.html )
Tagi: jobs, iphone, tylko telefon, rozmowa, klient, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, strategie, zarządzanie, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz