Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
18.03.2008 11:42

Powstało czasopismo wyłącznie o Ferrari

W tym roku na rynku wydawniczym pojawi się nowy kwartalnik.

Podziel się
Dodaj komentarz

W tym roku na rynku wydawniczym pojawi się nowy kwartalnik.

Jak zauważają publicyści z branży ekonomiczno-motoryzacyjnej, na pewno nie jest on adresowany do zwykłych zjadaczy chleba. Grupę docelową mają stanowić posiadacze samochodów marki Ferrari.

Pismo nie doczekało się na razie tytułu. Wiadomo tylko, że nakład będzie wynosił 30 tysięcy egzemplarzy, pierwszy numer ukaże się latem, a drugi na paryski Motor Show pod koniec września.

Magazyn jest wspólnym przedsięwzięciem Ferrari i Condé Nast. Już teraz wiadomo, że na reklamodawców nie trzeba będzie długo czekać. Firmom udało się przyciągnąć znanych dziennikarzy, m.in. R. Smith, która pracowała kiedyś w brytyjskim _ Vogue _, i Jasona Barlowa, znanego chociażby z anteny BBC, gdzie w latach 2002-2003 prowadził program _ Wrong Car, Right Car _.

Tagi: media, styl, auta luksusowe, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz