Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
l'oreal
28.03.2007 09:32

Coca-Cola dobra na zmarszczki

Coca-Cola przygotowała we współpracy z koncernem L'Oreal napój, który będzie posiadał szczególne właściwości kosmetyczne.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Coca-Cola przygotowała we współpracy z koncernem L'0real napój, który będzie posiadał szczególne właściwości kosmetyczne. *Producent karmelowego napoju zamierza zdobyć kolejny rynek. Swój nowy produkt - upiększającą herbatę mrożoną Lumae' - kieruje głównie do kobiet w wieku powyżej 25. roku życia. Grupę docelową szczegółowo określono na aktywne i szczególnie dbające o swoje zdrowie i wygląd kobiety mieszkające w dużych miastach. Lumae' pojawi się w wybranych sklepach w 2008 roku.

Co ciekawe, jak podają twórcy tego projektu, nowa marka ma być kreowana przede wszystkim jako kosmetyczny brand. Takie będą reklamy i punkty dystrybucji.

Nowa oferta Coca-Coli to efekt mody, jaka panuje wśród producentów żywności na produkty spożywcze uzupełnione o dodatkowe składniki upiększające (jogurty odmładzające czy witaminowa woda mineralna odmładzająca skórę).

Upiększająca herbata to nie pierwszy taki produkt na rynku. Podobny - o nazwie Borba Skin Balance - sprzedaje już od 2005 roku sieć drogerii Sephora.

Coca-Cola też ma doświadczenie w tym segmencie rynku. Wraz z Nestle wyprodukowała Enviga - gazowaną zieloną herbatę, która miała właściwości odchudzające (wypicie 3 puszek herbaty miało spowodować spalenie 106 kalorii). Magiczne właściwości zielonego napoju zostały jednak zakwestionowane przez grupę naukowców i obecnie toczy się w tej sprawie postępowanie w Connecticut.

W Japonii z powodzeniem sprzedaje Love Body - specjalny napój, który spala kalorie i... powiększa biust.

Tagi: l'oreal, ciekawostki, styl, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz