Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
reklama
25.03.2006 00:03

Stwórz swoją reklamę

W ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy zorganizowano konkurs internetowy na najlepsze kreacje reklamowe.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Agencja FFCreation.com stworzyła kreację kampanii i serwis internetowy na rzecz konkursu 'Stwórz swoją reklamę', organizowanego w ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy przez Klub Twórców Reklamy (KTR). *

Konkurs ma być zabawą, sposobem na zmierzenie się z 'materią reklamową' dla wszystkich tych, którzy reklamę lubią, których reklama bawi, i którzy w przyszłości lub już teraz w reklamie pracują. To szansa pokazania swoich uzdolnień w dziedzinie kreacji reklamowej. Adresatami konkursu są pracownicy agencji reklamowych, uczniowie wyższych i średnich szkół artystycznych oraz wszyscy zainteresowani reklamą. To też szansa sprawdzenia przez malkontentów i krytyków reklamy - czy rzeczywiście wymyślanie reklam to łatwe zadanie, i czy w reklamie każdy pracować może.

Mechanizm techniczny strony jest prosty w obsłudze, design przejrzysty i wysmakowany - chodzi o pokazanie kreatywności biorących udział w konkursie, a nie sprawności w obsłudze programu. Tło reklam stanowią zdjęcia takich polskich twórców jak Niewiadomski, Wieteska, Sikora czy Poręba - wybitnych fotografików pracujących również na potrzeby reklamy.
Na potrzeby konkursu wiele firm i brandów udostępniło swoje logotypy, dzięki temu, uczestnicy konkursu tworzą prawdziwe layouty reklamowe dla znanych firm i produktów.

- Postanowiliśmy zastosować do celów konkursu czysty design oparty na znakomitych zdjęciach, które promuje sam konkurs. W efekcie uzyskaliśmy bardzo przejrzysty i oryginalny projekt z interesującą mechaniką i nietypowymi przejściami między stronami. Już sama kreacja i zdjęcia zachęcają do podjęcia wyzwania oraz wzięcia udziału w konkursie - mówi Marek Piotrowski Dyrektor Zarządzający FFCreation.com

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na www.konkurs.ktr.org.pl, zapoznać się z zasadami i puścić wodze wyobraźni. Uczestnicy mają do dyspozycji kilkadziesiąt zdjęć, których mogą użyć jako podstawy kreacji, wybór odpowiednich apli i czcionki co copy, oraz logotypy firm, które zgodziły się udostępnić je na rzecz konkursu. Tak wykreowaną reklamę wybranego brandu uczestnicy zapisują w bazie konkursowej, z której organizatorzy wyłonią zwycięzców.

Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane 21 kwietnia na wystawie w galerii Bema 65. Gala KTR i wręczenie nagród oraz prezentacja laureatów odbędzie się 24 kwietnia w galerii Bema 65.

Tagi: reklama, wiadomości, gospodarka, e-biznes
Źródło:
ebiznes.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz