Notowania

nokia
01.10.2007 13:13

Co-branding za 25 tys. dolarów

Wyjątkowa Nokia ma uczcić 60. urodziny włoskiego koncernu motoryzacyjnego Ferrari.

Podziel się
Dodaj komentarz

Nokia nawiązała współpracę z włoskim producentem samochodów – Ferrari.

Wynikiem kooperacji jest ekskluzywny telefon limitowanej edycji, Ascent Ferrari 60 w cenie ponad 25 tys. dolarów. Jego powstanie ma uczcić 60. urodziny włoskiego koncernu.

Aparat zaprojektowany przez należącą do koncernu Nokia firmę Vertu, ma w założeniu korespondować z wyglądem samochodów Ferrari. Telefon pokryty jest czarną i czerwoną skórą, z czarnymi, lakierowanymi paskami po obu stronach. Ręcznie polerowaną obudowę wykonano z tytanu.

„Ta limitowana edycja 60 telefonów jest wynikiem długiej, skrupulatnej pracy. Inspiracją dla pewnych elementów aparatu były różne modele Ferrari” – mówi rzecznik Vertu, Elisabeth Maragh.

To nie pierwszy mariaż designerów z firmami branży elektronicznej. Giorgio Armani połączył siły z firmą Samsung, aby stworzyć oryginalny telewizor i telefon komórkowy. Podobnie Dolce & Gabana pracowali dla Motoroli, zaś projektanci Prady wykonali design luksusowego telefonu LG.

Ascent Ferrari 60 będzie dostępny w sklepach firmowych Nokii w Londynie, Paryżu, Hong Kongu oraz Singapurze.

Tagi: nokia, modne gadżety, styl, lifestyle
Źródło:
4press
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz