Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
toshiba
05.06.2008 10:00

Nowe notebooki od Toshiby

"Zaprojektowany, by robić wrażenie" to hasło kampanii firmy Toshiba.

Podziel się
Dodaj komentarz
(EPA/PAP)

"Zaprojektowany, by robić wrażenie" to hasło kampanii firmy Toshiba, która będzie promowała nową linię notebooków z serii Satellite 300, P300 i U400.

Wraz z promocją sprzętu komunikowany będzie nowy międzynarodowy adres strony internetowej Toshiba-world.com.

W kampanii wykorzystano prasę, internet, radio oraz nośniki typu backlihgt. Akcja potrwa ponad miesiąc.

Autorem kreacji jest i-di media, a za polską adaptację odpowiada Dream Studios. Kreację internetową na bazie materiałów Grey'a przygotowała agencja Media Contacts. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy MPG oraz Media Contacts.

Tagi: toshiba, modne gadżety, styl, lifestyle
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz