Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
motorola
02.10.2007 14:35

Razr - brzytwa wciąż na topie

W różnych wcieleniach telefon Motorola Razr sprzedał się łącznie w ponad 100 milionach egzemplarzy.

Podziel się
Dodaj komentarz
(englishrussia.com)

*W różnych wcieleniach Motorola Razr sprzedała się łącznie w ponad 100 milionach egzemplarzy. *

Motorola zaprezentowała po raz pierwszy MOTORAZR V3 w 2004 roku. Płaski i elegancki telefon komórkowy z klapką, wykonany z lotniczego aluminium zachwycił swoim wyglądem szybko zdobył dużą popularność.

Pieszczotliwa nazwa "brzytwa" wzięła się od obudowy, która miał zaledwie 13,9 mm grubości. Słuchawka ma również dość bogate wnętrze: aparat fotograficzny, zestaw głośnomówiący, łącze miniUSB i Bluetooth. Kultowa już "V 3-ka" miała dwa kolorowe wyświetlacze, w tym wewnętrzny o przekroju 2,2 cale. Unikatowa na skalę świata była też klawiatura wycięta laserowo z jednego kawałka metalu.

"Brzytwa" bardzo szybko doczekała się naśladowców. Większość marek zaczęła produkować coraz cieńsze telefony łudząco przypominające V3. Nie pierwszy raz Motorola okazała się pionierem w dziedzinie designu. W 1996 roku firma stworzyła model StarTAC - pierwszy na rynku clamshell, czyli telefon z klapką. Takie rozwiązanie przestało być jedynie kwestią gustu i dbałości o styl, ale stało się technicznym udogodnieniem.

Pierwsza "brzytwa" była srebrzystoszara, kolejne modele zaprezentowano w klasycznej czerni i stalowym błękicie. Od tego momentu telefon był cały czas udoskonalany, pojawiły się modele V3x ( wersja 3G) z dwiema kamerami, _ Na zdjęciu: rosyjska kampania reklamowa nowego modelu Razr. _ V3c z technologią EvDO oraz V3i - model oparty na technologii EDGE z m.in. odtwarzaczem MP3 i kartą pamięci.

W 2006 roku telefon MOTORAZR V3x zdobył tytuł "najlepszego telefonu trzeciej generacji" na targach 3GSM w Barcelonie.

Motorola nie zapomniała o paniach: specjalnie z myślą o nich powstał MOTORAZR V3 Pink - słuchawka w kolorze ostrego różu. Jako pierwsza na świecie firma rozpoczęła współpracę ze słynnym duetem projektującym modę - Dolce&Gabbana. Efektem mariażu prestiżowego domu mody i Motoroli była limitowana seria srebrno-złotych telefonów komórkowych MOTORAZR V3i Dolce&Gabbana.

Pojawiły się też kolejne kolory V3i: ciemny błękit, bordo i fiolet. W 2006 r. Motorola zaprezentowała kolekcję Miami Ink - serię telefonów z oryginalnym laserowym grawerunkiem zaprojektowanym przez znanego tatuażystę Amiego Jamesa. "V3-ka" była używana przez Paris Hilton i Marię Sharapovą.

Motorola udoskonalała technologię, ze szczególnym uwzględnieniem szybkiego dostępu do internetu oraz rozbudowy multimediów. Przełomem było wprowadzenie MOTORAZR maxx V6 i MOTORAZR V3xx - pierwszych na polskim rynku telefonów komórkowych z HSDPA. To jednak nie koniec - Motorola wprowadza na nasz rynek "młodszą siostrę V3-ki" - jeszcze ostrzejszą, szczuplejszą i nowocześniejszą.

Motorola należy do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2006 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 42,8 mld USD.

Tagi: motorola, modne gadżety, styl, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz