W Amsterdamie powstał offline'owy odpowiednik rentownej strony internetowej sprzedającej piksele na potrzeby reklamy.
Założyciel strony _ www.milliondollarhomepage.com _ Alex Tew przeszedł do historii światowego e-biznesu. Założył on stronę internetową, podzielił ją na milion pikseli i na dziesięć tysięcy kwadracików po 100 pixeli. Ustalił cenę każdego z nich na jednego dolara. Wystarczyły cztery miesiące, żeby sprzedać je wszystkie za ponad milion dolarów. Dziś jego strona odnotowuje około miliona wejść dziennie.
W ślady milionera poszło wielu internautów, a od niedawna Alex Tew ma również swoich naśladowców off-line. W binesowej dzielnicy Amsterdamu wykorzystano do takiego celu elewację biurowca. Podzielono ją na części i każdą z nich ( w zależności od wielkości) wyceniono jako powierzchnię reklamową. Fasada jest zapełniona już w połowie. Reklamy wykupiły już takie firmy jak: Nike, Rabobank, Coca-Cola, Shell, itd. Reklamę można zamówić na stronie _ www.sandberg.nl _