Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
karty kredytowe
28.03.2006 13:03

Pieniądze nie śmierdzą?

Gdyby jednak tak było, wystarczy zrezygnować z gotówki i zacząć korzystać z zapachowych kart kredytowych. Na przykład... cytrynowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Gdyby jednak tak było, wystarczy zrezygnować z gotówki i zacząć korzystać z zapachowych kart kredytowych. Na przykład... cytrynowych.

Takie karty dla kobiet pod nazwą JCB LINDA Sweet Card wprowadziła na rynek firma JCB. Wprowadzenie innowacyjnego produktu poprzedzone było internetowym badaniem użytkowników kart płatniczych. Okazało się, że aż 70% użytkowników kart JCB to kobiety, a większa ich część odpowiedziała twierdząco na pytanie dotyczące istotnej roli zapachów i zasadności aromaterapii - mówi Akiko Kusunoki z działu promocji sprzedaży JCB w Tokio.

W przygotowaniu gamy zapachowych kart pomogła firma Pixen, na co dzień zajmująca się aromamarketingiem. Ilość ograniczona do 20 000 sztuk. Do wyboru są zapachy owoców cytrusowych: mandarynki, cytryny i grejpfruta. Producent gwarantuje trwałość zapachu przez 3 lata użytkowania. Design produktów wybrały spośród zaproponowanego zestawu klientki głosując na stronie internetowej.

Kartę wzbogacono o promocyjny pakiet lojalnościowy, specjalną stronę internetową oraz miesięcznik dla modnych kobiet - użytkowniczek LINDY.

Tagi: karty kredytowe, styl, highlife, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz