Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
uma thurman
06.02.2007 10:00

Uma Thurman teaserowo

Brytyjska sieć kablowa NTL:Telewest, zmieniająca swoją nazwę na Virgin Media, ruszyła z pierwszymi reklamami telewizyjnymi.

Podziel się
Dodaj komentarz

Kampanię rozpoczynają dwa 15-sekundowe spoty teaserowe, w których usłyszeć można głos Umy Thurman. Jednym z haseł kampanii będzie pytanie "Dlaczego nie miałbyś ściągnąć czegoś dużego?", a jej celem jest wykreowanie świadomości konsumentów o szerokopasmowych usługach koncernu.

W pierwszej z reklam teaserowych pani Thurman zachęca widzów do ściągnięcia "nie odrobiny, tylko wszystkiego", w drugiej mówi o dostępnie do setek filmów. Reklamy telewizyjne i outdoorowe, zawierające logo Virgin Media, pojawią się 8. lutego, wraz z początkiem głównej kampanii koncernu.

W związku ze zmianą marki NTL, między tą siecią a jej rywalem, Sky, pojawiły się napięcia. James Murdoch, chief executive BSkyB, nazwał rozpoczynającą się kampanię "dużą ilością hałasu", a Jeremy Darroch, chief financial officer stwierdził, że sama "zmiana nazwy" nie załatwi najważniejszych spraw, związanych z ofertą sieci. - Zmianę nazwy i marki poprzedzał rok ciężkiej pracy i wprowazania istotnych zmian - ripostuje James Kydd, managing director of marketing w Virgin Media.

Kampanię NTL prowadzi agencja Goodstuf, zakupem mediów zajmuje się Manning Gottlieb OMD.

Tagi: uma thurman, styl, highlife, lifestyle
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz