Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
woda
01.05.2006 11:47

Woda też może być trendy!

Ekskluzywne restauracje wymyślają kolejne sposoby na przyciągnięcie bogatych klientów. Magnesem okazują się produkty, które pozwalają im się widocznie wyróżnić, np. kosztowna woda mineralna.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ekskluzywne restauracje wymyślają kolejne sposoby na przyciągnięcie bogatych klientów. Magnesem okazują się produkty, które pozwalają im się widocznie wyróżnić, np. kosztowna woda mineralna.

W restauracji Acqua Negra w Rzymie - obok menu z napojami - dostaje się specjalne menu z różnymi gatunkami rodzajami wody. Trend polegający na istotnym dla konsumentów rozróżnieniu przywędrował do Europy ze Stanów Zjednoczonych. Powstają tam luksusowe wody mineralne, które zwracają uwagę wyłącznie nietypowym opakowaniem. Każda butelka jest bowiem projektowana przez profesjonalistów: stylistów i designerów.

Na tym nie koniec szaleństwa. W hotelu Ritz-Carlton pracuje znawca wód, który w każdej chwili może gościom pomóc przy wyborze tej najlepszej. Podobno nie sugeruje się tylko ceną, a dopasowuje odpowiedni smak do wybranego dania i gustu gościa.

Idąc dalej tym tropem, wspomnieć warto również o Aqua Barze, który powstał również w wiecznym mieście. Można tam spróbować każdego niemal rodzaju wody każdej niemal marki. Kelnerzy podają wodę zawsze w odpowiedniej dlań temperaturze i przed podaniem całej butelki podają gościom do spróbowania. Bar znajduje się również w Paryżu.

Tagi: woda, styl, highlife, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz