Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
absolut
16.05.2007 10:00

Absolut globalnie, ale nie w Polsce

Absolut Vodka rozpoczyna nową, globalną kampanię In an Absolut world.

Podziel się
Dodaj komentarz

Absolut Vodka rozpoczyna nową, globalną kampanię "In an Absolut world".

Kampania "In an Absolut world" ruszyła na przełomie wiosny i lata 2007 roku. Pod koniec kwietnia rozpoczęła się w Niemczech, w maju w Stanach Zjednoczonych.

W następnych miesiącach 2007 roku kampania obejmie 12 innych kluczowych rynków Absolut Vodka. Będzie obecna w telewizji, prasie i mediach cyfrowych.

"W tym momencie kampania ma charakter globalny i prezentowana jest na światowych rynkach, nie podjęliśmy jeszcze decyzji co do realizacji tej kampanii na rynku polskim. Taka decyzja powinna zapaść za 2-3 tygodnie" - wyjaśnia nam Marta Krajenta z agencji Euro RSCG Sensors, obsługującej w Polsce markę Absolut.

"In an Absolut world" została opracowana we współpracy z agencją reklamową TBWA\Chiat\Day dla telewizji i prasy, a także z pomocą Great Works dla mediów cyfrowych.

Tagi: absolut, styl, media, lifestyle
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz