Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
cbs
28.07.2006 11:59

CBS będzie wysiadywać 35 milionów jaj

Sieć telewizyjna CBS zamierza reklamować na jajach swoje programy o największej oglądalności.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Sieć telewizyjna CBS zamierza reklamować na jajach swoje programy o największej oglądalności. *

We wrześniu sieć rozpocznie drukowanie reklam swoich programów na ponad 35 milionach jaj. Nadruk będzie wykonany laserowo przez EggFusion, firmę, która specjalizuje się w nadrukiwaniu dat ważności na jajkach sprzedawanych przez sklepikarzy a od niedawna również eggvertising'iem.

CBS ozdobiła jajka hasłami bazującymi na grze słownej, tj. „Jericho - telewizja nie do zbicia" czy „Shark- dramat na twardo".„Zdajemy sobie sprawę że telewidzowie są bardzo zabiegani a nasza „jajeczna" kampania jest doskonałym sposobem aby dotrzeć do nich w domu i poza nim, w pewien sposób dostarcza wiadomość do ich domu- i dosłownie na kuchenny stół" - powiedział w oświadczeniu George Schweitzer, prezes grupy marketingowej CBS.

CBS zagwarantuje również umieszczenie na jajkach daty ważności.

EggFusion zostało założone 5 lat temu przez Bradley'a Parker'a, który martwił się, że data ważności na kartonach nie zawsze odpowiada świeżości jajek w nich schowanych. EggFusion z siedziba w Illinois, nadrukowuje na jajka datę ważności i kod identyfikujący, który pozwala użytkownikom prześledzić historię jajka na stronie internetowej MyFreshEgg.com.

_ ZOBACZ TAKŻE: _
_ Marketing z jajem _

Tagi: cbs, styl, media, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz