Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
31.07.2007 10:00

Co czyta menedżer?

Rzeczpospolita jest najchętniej wybieranym tytułem przez menedżerów wyższego szczebla.

Podziel się
Dodaj komentarz

Rzeczpospolita jest najchętniej wybieranym tytułem przez menedżerów wyższego szczebla - wynika z czerwcowych badań prowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie Presspubliki.

Badania przeprowadzono wśród prezesów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za finanse w polskich firmach.

W grupie tej czytelnictwo Rzepy sięga 47 proc.‚ a drugiej w kolejności Gazety Wyborczej -39 proc.Pośród całej grupy menedźerów polskich przedsiębiorstw najczęściej czytana jest Gazeta Wyborcza - na poziomie 35 proc. (biorąc pod uwagę wskaźnik przeciętnego czytelnictwa wydania)‚ wyprzedzając nieznacznie Rzeczpospolitą (33 proc.)‚ tygodnik Newsweek(23 proc.) i Gazetę Prawną (21 proc.).

W pierwszej dziesiątce pism najchętniej czytanych przez menedżerów tygodniki opinii znalazły się tygodniki społeczne Wprost, Polityka (po ok.16 proc.) i publikująca przedruki z innych tytułów Angora (10 proc.).

Wysokie pozycje mają tytuły kobiece - Twój Styl (12 proc.) i Claudia (9 proc.). Na dziesiątym miejscu uplasował się miesięcznik budowlany Murator(8‚5 proc.) - informuje Rz.

Z badań wynika również‚ że internet stał się dla polskich menedżerów podstawowym narzędziem pracy. Siedem lat temu korzystanie z sieci deklarowało 46 proc. respondentów‚ teraz już 94 proc.

Tagi: media, styl, lifestyle
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz