Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Reklama w reklamie

0
Podziel się:

Amerykańskie stacje telewizyjne znalazły sposób, żeby utrzymać widza przed telewizorem w trakcie przerw reklamowych.

Reklama w reklamie

Amerykańskie stacje telewizyjne za wszelką cenę chcą utrzymać widza przed telewizorem w trakcie przerw reklamowych.

Fox planuje wyświetlać pomiędzy reklamami animowane klipy, w których taksówkarz Oleg, będzie rozmawiał ze znanymi postaciami, takimi jak Tom Cruise czy Donald Trump - donosi The Wall Street Journal.

Pierwsze 8-sekundowe klipy zostaną wyemitowane już w poniedziałek.

Nad własnymi metodami utrzymania widza przy odbiorniku pracują także ABC, CW i NBC. ABC zamierza w przerwach reklamowych pokazywać bohaterów oglądających daną reklamę w telewizji, która następnie wypełni cały ekran.

Natomiast stacja CW w trakcie przerw reklamowych emituje mini-programy z ukrytymi treściami reklamowymi. Ten pomysł jest tak efektywny, że CW zamierza prawie dwukrotnie zwiększyć ich liczbę w przyszłym sezonie.

reklama
styl
media
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)