Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
styl
27.02.2007 14:35

Konkurencja dla Lavazzy?

Na polski rynek wchodzi włoska marka Piacetto skierowana do najbardziej wymagających miłośników espresso.

Podziel się
Dodaj komentarz

Piacetto to nowa marka dla wymagających klientów, którzy picie kawy traktują z namaszczeniem i dla których stanowi ona doskonałą oprawę spotkania z przyjaciółmi. Oferowana w Niemczech, Anglii, Austrii, Czechach, dostępna jest już także w Polsce.

Marka Piacetto została stworzona specjalnie na potrzeby gastronomii: stylowych kawiarni, restauracji, hoteli, barów kawowych oraz pubów z wyjątkową atmosferą. Powstała we współpracy ze światowej klasy włoskim baristą i znawcą kawy - Graziano Chessą. Wszystko po to, by usatysfakcjonować najbardziej wymagających miłośników włoskiego espresso.

Piacetto Espresso Superiore to łagodna i aromatyczna kawa z ciemnoorzechową cremą, będąca mieszanką Arabiki i Robusty z Indii. Przywodzi ona na myśl włoską rzeczywistość lat 60. Po prostu – dolce vita. Do tego nawiązuje również nazwa kawy, która pochodzi od włoskiego słowa piacere oznaczającego przyjemność, radość. Stąd też Piacetto - mała przyjemność i motto marki: "Per la grande gioia di un piccolo momento" - Rozkoszuj się przyjemnością tych krótkich chwil.

Piacetto to nowoczesna marka, która ma stanowić dopełnienie konceptu danego lokalu, tak by parzona w nim kawa miała odpowiednią oprawę. W tym celu stworzono szereg akcesoriów dodatkowych przeznaczonych do przygotowywania i serwowania Piacetto Espresso Superiore. Pozwolą one podkreślić atmosferę lokalu, a także umiejętności baristy.

Tagi: styl, Dobre trunki, lifestyle
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz