Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Katarzyna Ogórek
|

Pepsi o smaku jogurtowym

0
Podziel się:

Koncern stawia na innowacje nie tylko w kwestii wizerunku.

Pepsi o smaku jogurtowym
bFgkjoBh

Kilka dni temu Pepsi ogłosiło, że wyda na zmianę identyfikacji wizualnej ponad 1,2 mld dolarów w ciągu najbliższych trzech lat.

Kosztowna zmiana ma sprawić, że logo będzie "bardziej uśmiechnięte". Między czerwoną i niebieską część logo wymyślonego jeszcze w latach 50. wciśnięty bowiem zostanie biały pasek w kształcie kojarzącym się z uśmiechem.

Tymczasem w Japonii firma testuje, na ile rynek przyjmie innowację smakową. Była już Pepsi ogórkowa, teraz sprzedają Pepsi White - o smaku jogurtowym. Jak wynika z opinii internautów, ten mix jednak się nie przyjmie. Opinie tych, którzy w Tokio mieli okazję spróbować tego wynalazku nie są pochlebne. Na szczęście to tylko edycja limitowana, więc rysa na nowym wygładzonym wizerunku nie będzie zbyt trwała.

bFgkjoBK
styl
Dobre trunki
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)