Bold organizuje Enterprise Ecommerce Sessions dla największych graczy rynku e-commerce

Bold organizuje Enterprise Ecommerce Sessions dla największych graczy rynku e-commerce

25 października, w hotelu Sheraton, w Warszawie odbędzie się konferencja Enterprise Ecommerce Sessions – wydarzenie dedykowane największym polskim graczom branży e-commerce, którzy wykorzystują Magento.

Zgodnie z główną ideą wydarzenia konferencja skierowana jest wyłącznie do menedżerów i przedstawicieli sklepów, zbudowanych na systemie Magento. Przyświeca jej jeden cel - dostarczyć uczestnikom unikalnej wiedzy na temat jak Magento pomogło osiągnąć sukces dużym organizacjom i jak wykorzystać system, aby zbudować trwałą przewagę konkurencyjną. Dla osób decyzyjnych, stojących przed wyborem oprogramowania e-commerce, będzie to niepowtarzalna okazja do zdobycia cennych doświadczeń i umiejętności pozwalających odkryć potencjał platformy Magento.

- Długo zastanawialiśmy się nad formułą konferencji, z czym my spotykamy się najczęściej podczas takich wydarzeniach, a czego tak naprawdę oczekujemy. - mówi Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold Brand Commerce. - Po pierwsze duża liczba przypadkowych osób, z którymi ani nie można wymienić się wiedzą, gdyż jej nie posiadają, ani nawiązać żadnej relacji biznesowej. Po drugie niska wartość merytoryczna prezentacji, służących bardziej autopromocji, niż dostarczeniu informacji jak realnie wykorzystać Magento w biznesie. - dodaje.

Dlatego jednym z założeń Enterprise Ecommerce Sessions są prelekcje doświadczonych menedżerów z Europy i Stanów Zjednoczonych. Organizatorzy EES zaprosili do Polski praktyków e-commerce z największych światowych wdrożeń Magento. Codziennie zarządzają sklepami przynoszącymi wielomilionowe dochody. Warto chociażby wspomnieć Kaia Schmidhubera (Head of Multichannel/eCommerce at Fraport AG), który koordynował projekt wdrażania nowej platformy sprzedażowej na Magento dla portu lotniczego we Frankfurcie nad Menem, będącego jednocześnie jednym z największych centrów handlowych w Europie. Nowa platforma sprzedażowa fraport.de otrzymała za to podczas tegorocznej edycji Magento Imagine w Las Vegas nagrodę za "najlepsze doświadczenie zakupowe omnichannel".

Organizatorzy zdradzają kolejne nazwiska. To Philipp Barthold, VP of Product & Technology for Magento Commerce Order Management, Jarno Vanhatapio, przedstawiciel Szwecji, prezes i założyciel m.in. NA-KD.com, sklepu online z branży fashion, który w ciągu 4 miesięcy od rozpoczęcia sprzedaży w grudniu 2015, wysyłał swoje produkty do ponad 100 krajów oraz Mark Selby, dyrektor e-commerce w Macfarlane Packaging, należącym do Macfarlane Group PLC, największej firmy zajmującej się dystrybucją opakowań w Wielkiej Brytanii. A ponieważ działa w modelu B2C i B2B, Mark zgłębi tajniki, jak z pomocą Magento przenieść doświadczenie B2C do świata B2B. Kolejni prelegenci już niebawem!

Nieograniczone możliwości networkingu

Ograniczona, dokładnie określona liczba uczestników daje nieograniczone możliwości do budowania relacji biznesowych. A to za sprawą atmosfery, jaka tworzy się w wąskim gronie zainteresowanych oraz takich inicjatyw jak sesja warsztatowa dla wszystkich, a nie tylko wybranych, gości.

Round Table Sessions zakłada wymianę doświadczeń przy okrągłych, tematycznych stołach, moderowanych przez prelegentów. Ale to tylko jedna z atrakcji. Całość dopełnia zorganizowany dzień wcześnie bankiet dla sponsorów, indywidualnie zaproszonych gości i prelegentów.

Organizatorem wydarzenia jest firma Bold Brand Commerce, Srebrny Partner Wdrożeniowy Magento.

Patronat medialny i merytoryczny nad wydarzeniem mają: WP Money.pl, Evigo.pl oraz Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska.

Szczegółowy program konferencji oraz koszt udziału podany jest na stronie wydarzenia:

www.ecommercesessions.com

Rejestracja otwarta!

Artykuł sponsorowany
Czytaj także
Polecane galerie