Notowania

Wojny dyskontów. Lidl postawił na reklamę

W zestawieniu największych reklamodawców Lidl dwukrotnie obronił pozycję lidera – wynika z danych Nielsena.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Wojciech Strozyk/REPORTER)
Dyskonty co miesiąc wydają miliony na reklamy

Ponad 6,2 mln zł więcej na reklamę wydała niemiecka sieć marketów Lidl niż jej największy konkurent Biedronka.

W zestawieniu największych reklamodawców Lidl dwukrotnie obronił pozycję lidera – wynika z danych Nielsena. Na reklamę telewizyjną między 18 czerwca a 1 lipca sieć dyskontów wydała 24 574 430 zł. – informuje portal dlahandlu.pl.

Tym samym Lidl wyprzedził Biedronkę. Portugalska sieć w tym samym okresie dwóch tygodni wydała 6,2 mln zł mniej. Jak podaje Nielsen budżet reklamowy tej sieci wyniósł w sumie 18 328 253 zł.

*Dlaczego Polacy tak kochają promocje i hasło "za darmo"?: *

Na dalszej pozycji wśród reklamodawców znalazła się Ikea i Castorama.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: handel, Lidl, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze, wiadomości managera
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
10-07-2018

adamnigdy nie kupuje artukułów które przesadnie reklamuja bo musze to zapłacic w cenie produktu podobnie ze sklepami!

10-07-2018

janja tam w niemieckim lidlu juz nie kupuje! wole wspierać portugalskiego inwestora, przynajmniej nie wtrąca sie do naszych spraw krajowych!

09-07-2018

BloodoReklama lidla w tv to nic nie znaczy,a w sklepie drożyzna wiec dużo mu brakuje do cen biedronkowych.. choć by w jakości sprzedawanego mięsa … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (8)