Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|

Wojny dyskontów. Lidl postawił na reklamę

8
Podziel się:

W zestawieniu największych reklamodawców Lidl dwukrotnie obronił pozycję lidera – wynika z danych Nielsena.

Dyskonty co miesiąc wydają miliony na reklamy
Dyskonty co miesiąc wydają miliony na reklamy (Wojciech Strozyk/REPORTER)

Ponad 6,2 mln zł więcej na reklamę wydała niemiecka sieć marketów Lidl niż jej największy konkurent Biedronka.

W zestawieniu największych reklamodawców Lidl dwukrotnie obronił pozycję lidera – wynika z danych Nielsena. Na reklamę telewizyjną między 18 czerwca a 1 lipca sieć dyskontów wydała 24 574 430 zł. – informuje portal dlahandlu.pl.

Tym samym Lidl wyprzedził Biedronkę. Portugalska sieć w tym samym okresie dwóch tygodni wydała 6,2 mln zł mniej. Jak podaje Nielsen budżet reklamowy tej sieci wyniósł w sumie 18 328 253 zł.

Zobacz także: Dlaczego Polacy tak kochają promocje i hasło "za darmo"?:

Na dalszej pozycji wśród reklamodawców znalazła się Ikea i Castorama.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(8)
John
4 lata temu
zydzi znowy zrobili nam podwyzke cen benzyny
Tryp
4 lata temu
przez niego wszystko rosnie na stacjach zachodnich
adam
4 lata temu
nigdy nie kupuje artukułów które przesadnie reklamuja bo musze to zapłacic w cenie produktu podobnie ze sklepami!
jan
4 lata temu
ja tam w niemieckim lidlu juz nie kupuje! wole wspierać portugalskiego inwestora, przynajmniej nie wtrąca sie do naszych spraw krajowych!
H
4 lata temu
Oki