Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Wojny dyskontów. Lidl postawił na reklamę

Wojny dyskontów. Lidl postawił na reklamę

Dyskonty co miesiąc wydają miliony na reklamy Fot. Wojciech Strozyk/REPORTER
Dyskonty co miesiąc wydają miliony na reklamy

Ponad 6,2 mln zł więcej na reklamę wydała niemiecka sieć marketów Lidl niż jej największy konkurent Biedronka.

W zestawieniu największych reklamodawców Lidl dwukrotnie obronił pozycję lidera – wynika z danych Nielsena. Na reklamę telewizyjną między 18 czerwca a 1 lipca sieć dyskontów wydała 24 574 430 zł. – informuje portal dlahandlu.pl.

Czytaj także: Podwyżki w Lidlu. Po roku pracy dostaną więcej niż pracownik banku czy pielęgniarka

Tym samym Lidl wyprzedził Biedronkę. Portugalska sieć w tym samym okresie dwóch tygodni wydała 6,2 mln zł mniej. Jak podaje Nielsen budżet reklamowy tej sieci wyniósł w sumie 18 328 253 zł.

Dlaczego Polacy tak kochają promocje i hasło "za darmo"?:

 

Na dalszej pozycji wśród reklamodawców znalazła się Ikea i Castorama.

Zobacz także: Biedronka, Aldi, Lidl po remoncie? Nie daj się złapać na te sztuczki

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
reklama, biedronka, handel, sklepy, lidl
Czytaj także
Polecane galerie
John
2018-07-23 10:05
zydzi znowy zrobili nam podwyzke cen benzyny
Tryp
2018-07-23 09:44
przez niego wszystko rosnie na stacjach zachodnich
adam
2018-07-10 09:33
nigdy nie kupuje artukułów które przesadnie reklamuja bo musze to zapłacic w cenie produktu podobnie ze sklepami!
Pokaż wszystkie komentarze (8)