Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
najważniejsze
09.07.2017 13:49

Rzucił wyzwanie Uberowi. Polak na czele marketingu GO-JEK

Ten startup jest najszybciej rosnącym w Azji.

Podziel się
Dodaj komentarz
(materiały prasowe/GO-JEK)

GO-JEK podbija rynek indonezyjski. Jako biznes to jeden z najszybciej rosnących startupów w Azji. Choć na rynku GO-JEK jako aplikacja pojawił się ostatni, to zyskał niezwykle silną pozycję, która pozwala mu konkurować np. z Uberem.

Co warte uwagi GO-JEK to nie tylko transport na skuterach, ten biznes to w rzeczywistości platforma umożliwiająca zamówienie konkretnych usług - od sprzątania w domu, mechanika, który naprawi nasze auto, masażystki po zamówienie posiłku. Oprócz tego, że GO-JEK kojarzyć się może głównie z podwózką na skuterze, to jednak już dziś to druga na świecie firma zajmująca się dowozem jedzenia.

Rynek indonezyjski to blisko 250 mln konsumentów. A to sprawia, że biznes ten działa na naprawdę dużych liczbach. Wystarczy wspomnieć, że aplikację ma więcej osób niż mieszkańców liczy Polska.

Na czele marketingu GO-JEK stoi Piotr Jakubowski, który w rozmowie z MarketNews24 opowiada, czym jest GO-JEK i jak działa.

Tagi: najważniejsze, wiadomości managera
Źródło:
MarketNews24
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
09-07-2017

MarcinKombinatorzy , jak się dorobić na cudzej pracy , ja ci polecę mechanika a ty mi odpal dolę , głupota ludzka nie zna granic .

09-07-2017

Leon ZCzy zgodnie z wymogami polskiego prawa kierowcy skuterów mają zdane kursy na przewóz osób, a pojazdy odpowiednie OC uwzględniające ten fakt?

09-07-2017

starawasnA to gno jek jeden

Rozwiń komentarze (4)