Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Rzucił wyzwanie Uberowi. Polak na czele marketingu GO-JEK

Rzucił wyzwanie Uberowi. Polak na czele marketingu GO-JEK

 


GO-JEK podbija rynek indonezyjski. Jako biznes to jeden z najszybciej rosnących startupów w Azji. Choć na rynku GO-JEK jako aplikacja pojawił się ostatni, to zyskał niezwykle silną pozycję, która pozwala mu konkurować np. z Uberem.

Co warte uwagi GO-JEK to nie tylko transport na skuterach, ten biznes to w rzeczywistości platforma umożliwiająca zamówienie konkretnych usług - od sprzątania w domu, mechanika, który naprawi nasze auto, masażystki po zamówienie posiłku. Oprócz tego, że GO-JEK kojarzyć się może głównie z podwózką na skuterze, to jednak już dziś to druga na świecie firma zajmująca się dowozem jedzenia.

Rynek indonezyjski to blisko 250 mln konsumentów. A to sprawia, że biznes ten działa na naprawdę dużych liczbach. Wystarczy wspomnieć, że aplikację ma więcej osób niż mieszkańców liczy Polska.

Na czele marketingu GO-JEK stoi Piotr Jakubowski, który w rozmowie z MarketNews24 opowiada, czym jest GO-JEK i jak działa.


indonezja, startup, go-jek
Czytaj także
Polecane galerie
asd
2017-07-20 13:28
Koleś powinien nosić koszulkę z napisem "Being John Malkovich"
Leon Z
2017-07-09 21:00
Czy zgodnie z wymogami polskiego prawa kierowcy skuterów mają zdane kursy na przewóz osób, a pojazdy odpowiednie OC uwzględniające ten fakt?
starawasn
2017-07-09 19:52
A to gno jek jeden
Pokaż wszystkie komentarze (4)