Notowania

Netflix wchodzi na chiński rynek. Znalazł furtkę

Netflix dostępny jest w ponad 190 krajach. Jednak wielki rynek chiński był dla niego dotąd niedostępny.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jedna z największych w świecie streamingowa wypożyczalnia filmów i seriali online od kilku lat szuka możliwości wejścia na chiński rynek. Usługi streamingowe podlegają tam jednak surowym przepisom dotyczącym przechowywania danych, a zagraniczne filmy i telewizja są rutynowo poddawane cenzurze.

Potencjał tego kraju jest jednak dla Netflixa wielką szansą na poszerzenie bazy swoich subskrybentów.

Co prawda internetowemu gigantowi wciąż nie udało się bezpośrednio zdobyć chińskiego rynku. Znalazł jednak furtkę. Jest nią lokalny nadawca transmisji wideo iQiyi.com - podaje Reuters.

Źródło: netflix.com

We wtorek amerykańska firma podpisała umowę licencyjną na oryginalne treści, które za pośrednictwem iQiyi będzie udostępniał na chińskim rynku Netflix - podaje Reuters.

IQiyi.com jest jedną z największych usług streamingowych w Chinach. Jest wspierany przez właściciela największej chińskiej wyszukiwarki firmę Baidu Inc.

Poza Chinami, Netflix nie jest również dostępny na Krymie, w Korei Północnej i Syrii z powodu ograniczeń nałożonych na amerykańskie firmy przez rząd USA.

Tagi: netflix, wiadomości, gospodarka, najważniejsze, wiadomości managera, gospodarka światowa
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
25-04-2017

afadsfFurtka w murze to rzecz bezcenna.

Rozwiń komentarze (1)